Cara Memancing Ghairah Si Lelaki

G-sport

Sebagai seorang wanita, tahukah sentuhan bagaimana yang digemari oleh si lelaki? Ramai wanita menganggap lelaki sukar difahami, tetapi tidak semuanya begitu. Disebalik sifat kelakian, sebenarnya lelaki amat menyenangi sentuhan dan belaian wanita lembut wanita. Bagaimana anda boleh memancing ghairah si lelaki? Teruskan membaca artikel ini.

 1. Pakaian Tidur Seksi
Sebagai wanita anda tidak perlu terus membuka baju tanpa surat benang pun ada di tubuh anda. Pakaian tidur yang seksi memain peranan yang penting untuk memancing ghairah si lelaki. Dengan menampakkan susuk tubuh anda samar-samar membuatkan anak mata si terbakar untuk sentiasa menumpukan pada tubuh anda. Dalam keadaan begini jantung si lelaki akan berdegup dengan laju dan secara tidak langsung menaikkan ghairahnya.

 2. Uraikan Rambut
Apabila anda mendekatinya, uraikan rambut anda yang lembut pada sidia. Uraikan rambut di atas badan sidia dengan penuh kelembutan dan pastikan rambut anda dalam keadaan wangi. Ini menyebabkan si lelaki akan bertindak balas dengan pergerakan anda.

3. Pergerakan Mengiurkan
Adalah mengghairahkan jika wanita membuka baju secara perlahan-lahan sambil diperhatikan si lelaki. Anda dinasihatkan agar senyap dan sambil menunjukkan senyum menggoda semasa melakukan pergerakan itu. Ini membuatkan si lelaki tidak sabar untuk menerkam anda.

0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home