Tips Seks Minggu Ini

Tempat Yang Menarik Untuk melakukan seks

Minggu ini TL akan memberi tips-tips berkenaan seks. bagi tajuk untuk minggu ini kami akan menyampaikan tips, tempat-tempat yang menarik untuk anda melakukan seks yang mungkin anda tidak tahu selama ini..

Dibelakang Kereta
Memang tak selesa, tapi menyeronokkan. Bermula dari kerusi depan hingga pergerakan itu dibawa ke belakang sit kereta keran jantung telah berdebar-debar. Tidak tahu lah bila sampai ke peringkat itu, anda sedar atau tidak bahawa kerata anda sedang bumping.

Hot Tubs/Kolam Bilik Air Yang Panas
Memang betul tidak semua orang ada hot tub di rumah, tapi tidak disangkalkan lagi ia memang lokasi yang menarik kerana suhu yang sebegini memang boleh menaikkan ghairah. Kalau tiada hot tubs di rumah, sekali-sekali tu pergi lah bercuti ya..

Tilam Air
Orang selalu tidak mengambil kira tentang kenikmatan tilam air, walaupun ia memberi reputasi yang tidak bagus untuk tulang belakang, tilam air memberi kesenimbungan pergerakan badan kedua-dua pasangan.

Bilik Sauna
Ia mungkin membuatkan badan anda menjadi terlampau panas dan lemah, tetapi ia mempunyai bangku yang basah dan selesa yang mempunyai nilai tarikan tersendiri. Anda akan rasa kenikmatannya apabila anda dan pasangan anda berpeluh.

0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home