Kenapa perlu puaskan pasangan anda


Terdapat beberapa sebab mengapa anda perlu membuat pasangan anda puas. Bukan kepuasan yang biasa, tetapi berikan kepuasan yang maksimum.

orgasme, sex, seks

Mengapa dan bagaimana adalah bermain di dalam pemikiran kita. Sebenarnya tiada guru yang lebih baik dari pengalaman. Dari pengalaman itu kita dapat menyelidik kawasan senstif pasangan anda. Jadi untuk menyelidik perlulah anda membuat perhubungan intim dengan sidia beberapa kali. Saya akui, memang ada wanita yang senang untuk mencapai orgasme, ada yang susah untuk capai orgasme dan ada yang sangat susah untuk orgasme. Kepada lelaki yang dapat pasangan sangat susah tu, anda perlu membuat sesuatu, baca buku rahsia pancutkan isteri adalah salah satu jawapan, dan foreplay yang hebat akan membantu anda.

Berdasarkan temubual saya dengan beberapa wanita, jika seseorang wanita itu puas, dia akan penat sementara dan perlukan rehat atau tidur seketika. Selepas itu, dia akan merasa bertenaga dan ceria pada hari tersebut. Segala kerja dapat dilakukan dengan cergas dan bersemangat. Keceriaan dan keserian juga akan terpancar di wajah pasangan anda. Ini bermakna, hari tersebut akan penuh dengan warna warni. Keputusan dari temubual itu juga, saya akan membongkarkan 2 (dua) kawasan faraj wanita yang boleh anda kaji untuk membolehkan pasangan anda mencapai orgasme selepas ni.

Pertama
Dalaaaammm.. dalam bermaksud betul-betul dalam faraj. Kalau zakar anda tak berapa panjang, ehemm.. kena cari cara la ye. Disebelah dalam faraj terdapat beberapa kawasan sensetif jika di tusuk berulangkali, pasangan anda sudah tentu akan mencapai klimaks (orgasme). Tetapi, tidak semua tempat di sebelah dalam faraj adalah G sport . Anda perlu mencarinya sendiri, walaubagaimanapun anda tidak boleh jenguk ke dalam.. hehe.. Cuma menggunakan senjata yang tidak bermata anda sahaja.. ahaks.. jika tepat sasaran anda, sidia akan berubah, suara berubah, perkataan yang akan keluar dari mulut sidia adalah ‘lagi’, ‘laju’ ‘ah ah’, dan sebagainya. Jika anda boleh tahan dengan suara atau aksinya, anda tidak akan terpancut awal (ejakulasi pra matang). Bagaimana cara sekalipun, anda terpaksa juga menahan, kerana sidia wajib klimaks dahulu sebelum anda. Sekiranya anda hebat, anda boleh berikannya 2 ke 3 kali lagi klimaks sebelum anda ejakulasi.

Kedua
Kawasan keliling dalam bibir faraj. Kawasan ini tidak dalam. Cuma bermain di tepi bibir itu sahaja. Untuk mengenakan pangkal zakar anda pada kawasan ini, anda perlu ompel.. (ayat kampong sikit, sori ye). Ompel apa? Ompel faraj nak.. Ompel apa? Ompel faraj nak (iklan). Anda dinasihatkan menggunakan kreativiti anda semasa melakukan perkara ini. Anda cuma ompel sedikit dibahagian punggung berdekatan faraj pasangan anda (bukan pasangan orang lain). Teknik ini adalah lebih berkesan jika wanita berada diatas(Teknik Cowgirl). Jika anda berada diatas, gunakan kebijaksanaan anda untuk mengompel kerana tutorial ini tidak boleh ditunjukkan secara hands on.
Setakat ini sahaja yang saya boleh bongkarkan buat masa ini. Renung-renungkan dan selamat beramal.

0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home