Tip Merangsang Suami

Mengundang pasangan ke tingkat hasrat yang lebih tinggi memang sangat mudah, kerana pada dasarnya cukup dengan rangsangan visual, lelaki mudah terangsang. Tapi bagaimana bila undangan itu dilakukan dengan cara sentuhan? Ini memang efektif, terutama bila bermain tepat di titik erotisnya.

Seks bukan hanya suatu kewajipan. Seks juga adalah sebuah “permainan”, yang memerlukan kegembiraan, eksperimen, dan teknik tertentu untuk mencapai puncak kenikmatan. Namun, kadang-kadang permainan ini hanya bertahan di tahun kedua perkahwinan. Selebihnya, seks yang awalnya mempesona, tidak lagi mengghairahkan atau semakin pudar dengan seiringnya waktu. Malahan seks jadi semata-mata hanyalah rutin atau memenuhi tanggungjawab. Ghairah menurun, keluhan pun datang. Kadang, kenikmatan malam pertama hanya jadi kenangan. Untuk mengembalikan hal itu, ada beberapa tips yang dapat anda lakukan.

Bebaskan ekspresi anda
Buka fikiran dan buang jauh-jauh mitos bahawa seks merupakan bentuk ekspresi anda berdua yang bersifat wajib dan lelakilah yang harus aktif, sedangkan wanita hanya menurut atau pasif. Jika anda dan pasangan tidak keberatan atau menyukai hubungan seks dengan posisi tertentu, silakan dicuba. Bebaskan ekspresi anda dan pasangan selama berada di tempat tidur.

Komunikasi di tempat tidur dapat meningkatkan kualiti seks.
Katakan pada pasangan apa yang anda inginkan darinya. Bimbing tangannya untuk menunjukkan bahagian-bahagian tubuh anda yang ingin disentuh olehnya, demikian pula sebaliknya. Jika perlu, katakan padanya apa yang anda rasakan saat dia menyentuh bahagian dari tubuh anda. Ini akan memancing ghairah anda saat bercinta.

Jangan malu menunjukkan hasrat dengan sensasi desahan nafas.
Ini disebabkan dengan desahan atau jeritan-jeritan kecil dapat menambahkan berahi pasangan anda. Bunyi-bunyian tersebut merupakan tanda, bahawa anda dan pasangan sedang berhasrat dan sedang menikmati permainan.

Kenalilah dengan baik bahagian-bahagian tubuh pasangan yang membuatnya panas dan basah saat disentuh.
Ingatlah bila kali terakhir anda menyentuh bahagian tersebut. Ini adalah kerana sentuhan-sentuhan di bahagian yang sama berulangkali akan membuatnya bosan dan tak lagi cepat panas. Tips di atas dapat anda praktikkan dan temui apa yang anda dan pasangan anda sukai. Kesimpulannya adalah lakukan dengan santai dan nikmatilah. Kesungguhan bereksperimen jauh lebih baik dari teknik apapun!

0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home