10 Tempat Wanita Ingin Disentuh


Tentunya anda tahu bahagian-bahagian anggota badan wanita yang suka diterokai oleh lelaki, tapi ia lebih dari vagina, buah dada dan punggung. Bahagian nadi-nadi yang yang besar dan terakhir sememangnya di bahagian itu, walaubagaimanapun wanita suka badannya diterokai untuk mendapatkan mood. Atau inilah cara untuk sidia melepaskan stress yang dia lalui sepanjang hari yang membolehkan anda mendapat credit.

seks, sex, sex

Rambut
Untuk mengekalkan penampilan mereka, wanita memang mengambil berat berkenaan rambut. Ini yang membuatkan mereka kerap mencuci, memotong, mewarnakan rambut dan sebagainya untuk ia kekal cantik apabila dipandang. Ia juga membantu untuk melegakan tekanan. Dengan menggunakan tangan anda mengusap rambutnya sehingga ketengkuk dan mengusap dahinya membuatnya ia rasa dibelai serta dalam keadaan selesa.

Tengkuk
Apabila anda tiba dibelakang tengkuk, berikan ciuman yang lembut. Jangan abaikan bahagian ini, sedangkan ia adalah pusat kenikmatan untuk dimulakan sebelum melakukan seks. Jangan juga terlalu mengkasari dibahagian itu jika anda tidak pasti yang sidia menyukainya dan ciuman lembut pastinya mendapat balasan.

Bawah Tengkuk Belakang Badan
Kawasan ini adalah antara yang terseksi. Kenapa tidak anda tunjukkan penghargaan dengan memberi sentuhan dan kucupan? Tumpukan perhatian dibahagian ini ketika sidia masih berpakaian. Bukakan pakaiannya dengan melihat sambil mengucup perlahan-lahan dan sidia akan menghargainya.

Bahagian Tengah Belakang Badan
Cara yang terbaik untuk guide wanita anda dalam kesibukan orang ialah dengan memegang bahagian tersebut. Pergerakan yang kecil ini membuatkan sidia rasa selamat. Bila anda berdua, Ciuman atau jilatan dibahagian tersebut sehingga kehujungnya menyebabkan sidia mengeliat kegelian.

Belakang Lutut
Bahagian inilah kebanyakan lelaki tidak terfikir untuk memberi ransangan. Kawasan ini amat sensetif. Secara lembut anda mengusap dibelakang lututnya boleh membuatkan sidia tidak senang duduk ketika anda menonton wayang atau ketika makan malam. Jangan lupa juga untuk mempraktikkan perkara ini ketika anda cuma berdua-duan.

Tapak Tangan
Orang sentiasa menggunakan tangan untuk memujuk pasangannya, tapi adakah anda perasan ia boleh juga boleh merangsang? ia juga boleh diberi fokus yang sedikit jika anda ditempat awam, supaya tidak menggangu keselesaan orang ramai. Dengan mengurut menggunakan jari ditelapak tangannya boleh menampakkan yang anda menumpukan perhatian dan sensetif.

Cuping Telinga
Sentuh, kucup dan juga gigitan kecil di cuping telinga boleh menaikkan kegirangan sidia. Kelembutan cuping ini amat sensetif dan sememangnya wanita berasa sensasi apabila lelaki meletakkan bibir di situ. Tetapi sebagai tanda hormat jangan masukkan lidah anda didalam telinga sidia.

Kaki
Jika anda mengusap kaki isteri orang lain anda kemungkinan akan dihumban keluar dari tingkap, jadi urutan di bahagian kaki adalah penting. Ada juga pelbagai cara untuk membantu wanita berasa rileks, dengan memberi urutan kaki, jika kerjanya sepanjang hari memaksanya untuk berdiri. Lakukan dengan betul dengan mengambil minyak atau lotion yang berbau wangi, ini akan menaikkan rasa sensasi dan ghairah.

Celah kelangkang
Dengan menyentuh bahagian tersebut tanpa meneroka bahagian vagina tentunya membuat wanita tidak keruan. Gunakan tangan dan mulut untuk menyentuh secara perlahan. Dengan pergi rapat ke kawasan sulit, tetapi berpatah balik dengan perlahan.

Pelvis
Tumpuan ke arah pelvis adalah idea yang hebat, tetapi anda mesti menyentuh secara perlahan hampir kebahagian vagina sidia dan berpatah balik seperti anda lakukan dibahagian kelangkang tadi. Sidia akan merayu anda dengan memberi isyarat untuk melakukannya lagi. Hayati tempat tersebut dan pergi ketempat lain pula untuk memberi keghairahan yang tidak terhingga pada sidia.

0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home